Nasny a Le Germaine

27.12.2009 23:39

Stránky: www.legermaine.wbs.cz

Obchůdek: Na stránkách-rubrika Stáj, podrubrika Prodej

Když jsem našla na netu Nasniny stránky, představila jsem si nádheru virtuálního ranče a tak vznikl tento ranč. Nasny sbírá především SCH, ale už vlastní i SM a Tradi. Vyrábí úžasné výrobky pro koníky-i pro SCH a i pro Breyer SM a Tradi. I já jsem neváhala a zakoupila jsem si u ni povedenou pony sadu anglického ježdění, zatím se ještě připravuje a já se na ni opravdu těším :). Nasny je také spolumajitelkou stáje Briliante (Caathy) a Caathy je zase spolumajitelkou stáje Le Germaine :D. Nasny má prostě jednu z nejhezčích stájí na netu! Jukněte se k ní, stojíto opravdu za to! ;D

—————

Zpět


Kontakt

Koník

ZÁVODIŠTĚ: www.natyakonik.blog.cz
OBCHŮDEK: www.zlatapodkovakonik-obchudek.wbs.cz



Anketa

Kdo bude koník měsíce prosinec? Téma: Nejúspěšnější koně za listopad

Lakento!
27%
198

Point!
68%
494

Metas!
5%
39

Celkový počet hlasů: 731


Koněm měsíce září se stává Lady Rosa Marsey.

Více o tomto koni se dozvíte v rubrice 

Kůň měsíce